2009-2-13

1)
曼城向他信收返名譽會長既職位

2)
昔耶同埋雲拿保斯被指成為紐卡素看守領隊既人選
而時紐記由侯頓同埋卡特活共同執教

另一方面,李察臣同埋韋達都被指成為紐記暑假既羅致對象

3)
史高拉利向傳媒表示私底下冇熟落既球員
而佢聲稱被3名球員出賣
消息指佢地就係施治,波歷克同埋杜奧巴

4)
軒迪克表示下季依然教車既機會唔大

5)
馬華龍京治被控性侵犯同埋打傷一名20歲女子

6)
戴倫賓特威脅會因唔受哈利列納重用而於季尾離隊

7)
英國傳媒指AC米蘭向洛杉磯銀河加碼至1050萬鎊以收購碧咸

8)
艾加被指成為利物浦1000萬鎊既收購對象

9)
熱刺被指打算於季尾收購阿曼特查奧爾同埋艾蘭奴

10)
伯明翰被指打算向史篤城借用桑高

3 comments:

Anonymous said...

想不到堅尼亞在紐記只是打份臨時工,
或者堅尼亞應該做球會總監這些壓力及情緒波動較少的工作,對他的身體會好一點,
否則就真的再要退休.

不過要找看守領隊真的一點也不容易
雲拿保斯也是一個可行的人選
當然我最想舒利亞提早接任.

其實艾加在利記是不是因太多傷患
所以不能打正選
為何他突然打不上正選想離隊?

如果想和ivor有波經飯局,
我估星期一,四,五比較好.
因為星期二晚ivor要練歌
星期三晚我要上學
我在油麻地上班,交通方便
地點可以遷就大家...

Anonymous said...

做領隊真係煩,一係就被球隊既戰績激親,一係就被人出賣

Blacky said...

To: sammysir & 舒利亞

1)
堅尼亞表示會繼續執教紐卡素

2)
如果要搵人代堅尼亞
舒利亞絕對係好人選
小弟之前都提過與其同堅尼亞續約
不如早少少俾半年時間舒利亞摸熟隊波

3)
領隊根本就係三煞位

4)
加歷查一定係必然正選
餘下一個中堅位
先到艾加同埋史基泰爾爭
敢又點佢可能搵到好位

5)
小弟邊日都ok進行波經飯局
但最好早幾日 call 我