2008-7-24

1)
由於國際足協要求球會放23歲以下既球員踢奧運既條例
並唔係強制性執行
所以阿根廷足總到而家都未知美斯可唔可以如期歸隊
佢好可能要先為巴塞隆拿踢完歐聯外圍賽之後先可以走人

2)
消息指皇馬願意以3500萬鎊既價錢出售羅賓奴

3)
奧林比亞高斯既希臘後衛杜路斯迪斯再次被指成為紐卡素既羅致對象
這名22歲希臘國腳可以打閘,翼衛同埋中場
總之成條右路佢可以一個人玩晒

先後同祖雲達斯,馬體會以及摩納哥扯上關係既佢
技術,速度,體能同埋效率幾方面都唔錯
而身高6呎1吋既佢仲不時移入中路包抄
奧林比亞高斯表明待價而沽
紐記真係可以唸唸佢

4)
布力般流浪已接受一間冇開名既球會對費度既出價
一般估計這間球會應該係維拉

5)
巴塞隆拿落實以800萬歐元既價錢
從彭美拉斯引入巴西後衛軒歷基

6)
占邦達同埋泰尼奧即將落實加盟新特蘭

7)
消息指米堡已接納韋根對卡達莫既350萬鎊出價

8)
高路托尼感染左瘧疾
暫時未知要抖幾耐先可以復出

9)
史特加葡萄牙中堅美拉落實以500萬歐元既價錢轉投加拉塔沙雷

9 comments:

Anonymous said...

網主講到果位杜路斯迪斯咁正,攪到小弟真係幾想佢加盟。不過之前傳過咁多單就無單中,反而傳都未傳過果d就加盟左,攪到小弟宜家都唔抱住太大希望=_=

3500萬鎊,雖然我覺得唔值,不過車仔睇怕都好大機會伯出價買=.=

Anonymous said...

唉...好擔心季既利物浦,睇完上場既哈化柏林對紅軍,我覺得杜辛拿同迪根都好似唔多搶眼,又無咩特別...真係唔知點算啦~~~
日日上黎第1時間睇下紅軍有無d咩增兵消息,點知都係無咩,就算有,我都未必識...又唔多會簽d有名氣既球員~~~

Anonymous said...

出左名就多數唔會加盟,我地都係幫奧林比亞高斯抬起個價多

Blacky said...

To: 舒利亞 & Mar

杜路斯迪斯真係幾有料
而且祖記講左買齊晒人
馬體會又唔趕買後衛
摩納哥既吸引力又未必好過紐記
紐記不妨試下出價
雖然可能只係好似 Mar 既意見
俾奧林比亞高斯玩(借來過橋)

To: 謝拉特

杜辛拿應該比懷斯好
至少在防守方面
而菲臘迪根既助攻力不下於全盛時期既芬倫

而利記應該會買到中場同埋前鋒各一
唔使太坦心
不過買得咁貴就好唔抵

To: everybody

小弟因為去左搵車仔球員簽名
仍身在澳門
雖然好多野都想講
但最快都要星期日先可以再講新聞
請見諒!

Anonymous said...

去澳門咁遠!!!我正想搵你^^"
陪我去買3~~~^^"

Ivor said...

最好爆多D 報紙都睇唔到gei 花邊新聞!

Anonymous said...

原來網主過左澳門@_@

Anonymous said...

網主去馬交追星係咪追到入住新葡京or舊葡京啊

Blacky said...

To: 謝拉特

有咩事要搵我?

To: 死佬 & sammysir

車仔成隊波都好正常
起碼小弟見唔到佢地好似好多英超球隊咁
有球員公然拖女上房
咁多晚都只係得一個職員飲醉過

雖然酒店有好多通道
亦唔知佢地會唔會叫外賣
不過總之小弟冇親眼見過
就唔可能亂講野

可以講既係小弟星期六晚最後冇走到
仲有機會同葡京兩個職員傾過幾句
證實到原來報紙寫泰利第一日
玩21點羸80萬係堅料
而頭兩日都係羸錢
只有最後一日輸錢

不過原來羸錢既唔係泰利一個人
因為3日以來都係佢同其他隊友夾錢玩既

佢好多時都係教其他隊友玩
而遇到有0的牌難玩要唸一唸
好多時都係泰利最終負責話事既

至於0個兩個爆料既職員係咩 position
而泰利既賭錢風格有咩特點
以及佢究竟係咪真係賭錢咁叻
你地有興趣既話
私底下再問我