2009-3-4

1)
傳聞巴塞隆拿將於季尾用希比再加現金
向拜仁收購列貝利
德國傳媒更指這名法國球員已經同巴塞隆拿簽左協議書
答應以800萬歐元既價錢簽約4年

2)
AC米蘭希望先借用碧咸到季尾
然後再正式買斷佢

3)
華倫西亞方面透露賓尼迪斯想搵舊部屬艾比奧爾合作
西班牙傳媒指這名24歲球員約值1300萬鎊

4)
雲加堅持加拿斯唔會離開阿仙奴

另一方面,兵工廠被指想以200萬鎊既價錢向喜伯年收購 S. Bamba
這名24歲科突迪瓦後防球員可以踢中堅,右閘同埋防中3個位置

5)
京治表示可能因為傷患而提早掛靴

6)
熱刺再次被指將於暑假收購唐寧
而賓特尼就被指成為維拉1200萬鎊既增兵對象

7)
AC米蘭希望先借用碧咸至季尾
之後放佢同洛杉磯銀河踢埋球季餘下既比賽
再於出年1月正式收購佢

8)
奧地利足總決定開除布克拿

9)
國米被指將於季尾從卡利亞里回收艾基費斯卡
而消息指辛達告魯斯可能以自由身轉投博洛尼亞

10)
保頓決定同加利麥臣續約

11)
沙利荷域因為左膝韌帶受傷而要抖4個星期
而卡拉迪斯更加因為同類傷患而要提早收咧

12)
加拿斯同埋漢基蘭都被指成為曼城既新中堅人選

p.s.:
紐記,今晚拜託晒!

6 comments:

紐迷Ricky said...

唉!希望紐記可以啦(雖然冇咩可能)=.=
Blacky可唔可以講下降班形勢,好像頗緊張.
Thanks.
碧咸單野到季尾...
P.S 仲有48日會考...

Anonymous said...

京治真係慘......

傷兵滿營,路蘭又停賽,今晚的確幾險惡。小弟建議前面出馬田斯拍維度卡或者卡路爾,又或者學上季季尾KK既四三三,因為中間的確唔多夠人用。不過點都好,今晚都要寄望阿倫史密夫......

p.s.Ricky係今年會考??小弟第一科係四月二十,考Physics

Anonymous said...

好耐無見啊
先跟網主說聲"對不起"
因為最近小弟好忙
好少留言
望網主原諒

今晚
紐記vs曼聯
睇怕都要令網主失望
E幾排
紐記既表現咁差
又傷兵滿營
正選領隊又係醫院
排唔排到一條中場線都成問題
就算紐記輸左
只要唔係大敗
小弟已經收貨

TO 舒利亞, Ricky
我諗作為看守領隊既曉頓
睇佢E幾場既調動
佢應該唔夠膽用三個前鋒對曼聯
我估佢應該會用翻4-4-2
但係我就好算見到阿倫史密夫出場
希望佢既拼博可以感染到其他球員
其實我覺得紐記既問題集中唒係中場
不論係創造力
轉守為攻既能力
甚至作為防線既第一道欄折
都嚴中不足
每一次人地都好容易攻到禁區起腳
其實我已經覺得E家既後防比起以前好好多
當然間中有錯誤
但係我覺得中場都係問題既中心點
所以我覺得今晚紐記打得好唔好
關鍵在於中場

你地係咪考緊mock???
你地要努力啊
唔好令自己放榜個日後悔~

我今年都會參加會考
但係就係Retake
我有份考physics~

Blacky said...

To: 3位準會考生

1)
小弟覺得紐記雖然牌面輸晒
不過入波同埋有分落袋都唔係妄想

排個穩打穩紮既 4-4-2
再用埋謝列美
做好防守就咩都有資格唸

2)
榜尾形勢?!
好主意
不過要俾少少時間我

3)
忙住溫書都仲有睇 blog 已經係好支持

4)
平常心去考會考已經足夠
祝大家好運!

Anonymous said...

令網主失望了......

Blacky said...

To: 舒利亞

多得賴恩泰萊唔少