2007-7-13

1)
費倫天拿同阿仙奴傾緊龍格堡既轉會費
突然傳出既版本竟然係交換球員
前者用被傳可能加盟帕爾瑪既保積洛夫去換龍格堡
小弟就唔多相信
因為莫財既阿仙奴應該傾向要錢唔要貨
所以提出600萬鎊既曼城應該比較有機

2)
新特蘭再出價買哥頓
但依然被拒絕

3)
伯明翰否認買希亞活
而有傳佢地打算開價200萬鎊買高捷斯基

4)
由於杜迪落實加盟皇馬
令托度以借用身份加盟貝迪斯既機會大增
而佢本身其實都傾向加盟貝迪斯
因為可以同古柏再次合作

5)
西班牙傳媒指皇馬開價700萬鎊買列基美

而洛賓將於短期內落實以1570萬鎊既價錢加盟

6)
傳聞曼城又想截糊
今次既目標係同好大機會加盟華倫西亞既卡斯迪路

7)
傳聞利物浦繼續掃貨
最新目標就係以400萬鎊買曼城既新仔米高莊臣

8)
由於西維爾未能同車路士達成
保拉路斯既轉會費協議
前者決定先借用一季

9)
英國傳媒指曼聯就快搞掂泰維斯既轉會
曼聯將會先借後買

10)
以下係幾段有關紐卡素既轉會消息:

奧雲否認會加盟阿仙奴
仲話自己一定留隊
(小弟始終覺得一日未到轉會期限
佢講既野都唔可以信太多)

有傳紐記因為斟唔成比爾
而改打巴黎聖日耳門右閘文迪既主意

德斯查幾有可能以自由身加盟

有傳佢地開價500萬鎊買索尼

另一方面,傳聞韋斯咸開價300萬鎊買尼索比亞

5 comments:

Anonymous said...

有同感,我都唔係好信奧雲講既野~_~

尼索比亞無咩可能會走,一來佢本身一定唔止300萬鎊,二來我唔睇好韋斯咸出年可以有好成績。

我覺得托度其實係國米應該有正選打,唔知點解俾條友仔搶左個位-,-

列基美番西甲都係好事,但係加盟皇馬就要諗諗~始終皇馬都係果d季季都買唔少人既球隊,去到都未必有正選~

曼城一有新老細就動作多多= =

Blacky said...

1)
尼索比亞可能走架
因為佢紀律唔好
之前英國傳媒都講過Big Sam 對佢印象唔好
所以隨時賣走佢

2)
托度近年既水準其實下滑得幾明顯
所以施薩先有得打正選

3)
列基美岩踢皇馬
因為蘇斯達當年既踢法其實同佢幾似
如果佢真係要羸得漂亮
佢用列基美做重心真係唔奇

Anonymous said...

大sam好似唔想尼索比亞走(來自中國紐卡素球迷會所言)

我估奧雲都應該會留隊的,反而馬田斯就可能有離隊危機

德斯查是不是打中場or中堅位置?

Anonymous said...

洛賓會同我做隊友?

Blacky said...

幾樣野要講:

1)
大森真係同官方網站講唔想賣佢
小弟都唔想佢走
我玩Fantasy都有用佢

2)
小弟覺得奧雲同馬田斯如果想走就走啦
唔好阻住晒

3)
德斯查可以踢防中
亦可客串踢加閘同中堅(雖然佢唔高)

4)
洛賓加盟皇馬既機會幾高