2008-2-2

1)
更正一:
之前講過既'伊巴謙莫域二世' Goran Slavkovski
原來最終因為暗傷
而過唔成米堡
佢最終以借用身份加盟錫菲聯至季尾

(多謝米堡迷 ck 既指點)

2)
更正二:
尋日 comment 講過紐卡素既新血
除左 Ben Tozer,
Tamas Kadar
同埋 Fabio Zamblera 之外
尋日講少左 Wesley Ngo Baheng
佢仲已經早於1月初已經為紐記上陣

3)
簡奴迪當選非洲足球先生

4)
舒利亞拒絕重返紐卡素擔任教練

5)
艾殊頓被指成為曼城季尾既600萬鎊增兵對象

6)
熱刺被指將於季尾向西維爾出價1000萬鎊買卡普

P.S.:
今個星期既重點賽後感
當然係紐卡素對米堡既東北部打呲

小弟非常高興
搵到紐記迷 sammysir 同埋米堡迷 ck 一齊發表意見
一場波主客兩隊既球迷陪小弟寫波
唸起都興奮

5 comments:

Anonymous said...

雖然真係掛住舒利亞,不過佢唔肯番都無計......

簡路迪當選其實都可以話意料之中。一係佢一係杜奧巴架姐=_=

我想要艾殊頓,曼城唔好同我地爭=.=

p.s. sammysir代表我地紐迷,加油阿@_@

Anonymous said...

時間關係,賽後感我已寫在自己的blog,

http://www.xanga.com/sammysir2001

可自行copy.

第一次寫賽後感,內容有點亂,

Blacky said...

To: 舒利亞

1)
舒利亞唔回歸紐記其實可能會係好事
尋晚睇波大哥瑜講得好岩
佢權力慾咁大
要佢忍住0的 idea
可能成日係咁被人 reject
遲早可能同基瑾炒餐勁

佢以前做球員
同古烈治以及波比笠臣都嘈過
而家去到領導層
更加大機會同領隊嘈

2)
艾殊頓離開韋斯咸只係時間既問題
不過有興趣既買家應該陸續有來

P.S.:
咁你下次有冇興趣客串寫賽後感?

To: sammysir

謝甚你既大作
要你開夜車
認真唔好意思

段稿一0的都唔亂
你太謙啦
睇你寫野已經知
你個人心思應該幾細密

P.S.:
小弟同你都已經搞掂
不過仲要等埋米堡迷 ck

Anonymous said...

小弟都有興趣既,不過好多時都無得睇哂全埸,或者直程無得睇=_=

下次再有既,可以預埋我@_@

Blacky said...

咁你搵次肯定自己 available 既話
你留個言比我話你想寫