2008-8-13

1)
祖高爾竟被傳成為利物浦左中場既1700萬鎊增兵人選

2)
艾殊利表示佢未入主紐卡素之前
紐記已因買人有2700萬鎊街數未找
但有消息指基瑾依然會得到撥款買人

3)
曉士澄清冇意思離開曼城

4)
費倫巴治要求基士文嘔返06年加盟時既100萬歐元
這個塞爾維亞射手當然 say no
佢一日未同這間土耳其球會傾掂數
佢轉會巴黎聖日耳門單野都仲未可以完成

5)
消息指車路士向皇馬出價2500萬鎊買羅賓奴
而這亦係車仔既 final offer

6)
傳聞指新特蘭向愛華頓出價600萬鎊買巴尼斯

7)
奧運足球既分組賽完晒
8強賽程如下:
巴西 對 喀麥隆
意大利 對 比利時
阿根廷 對 荷蘭
尼日利亞 對 科特迪瓦

5 comments:

Anonymous said...

頭先睇巴西對中國,又唔覺巴西真係超班,贏三粒有一粒係自由球,第三球果陣國奧隊都已經無心作戰。況且埸波巴西都唔係完全佔優。所以我估巴西都未必可以攞金牌。

祖高爾去利記,應該又係流料一單=_=

Anonymous said...

利物浦本身係想買隻翼番黎既,我自己認為佢地係因為轉會市場就快關,所以就快快趣趣買人,我覺得佢地應該考慮清楚,唔應該禁急...傳傳下,傳到joe cole,真係要諗清楚...不如先搞掂david先啦

Anonymous said...

我覺得利記有需要買一隻頂級既翼番黎
平時見到利記用古積特打右翼
我就覺得好有問題
古積特始終唔係打右翼既人
打前峰就得
如果利記買祖高爾
我覺得利記絕對有能力爭頭三
甚至冠軍

P.S 我唔係成日看利記打球
講錯勿怪~

Anonymous said...

對不起
紐記~= 紐迷~

Blacky said...

幾樣野想講:

1)
直到目前為止
奧運足球冇一隊踢得特別有冠軍相
鄧加執教既巴西勝在防守好左
雖然人腳冇阿根廷咁好
但始終係其中一支熱門

2)
利記而家最需要既係側擊球員
仲特別係左路
賓尼迪斯早幾日講到出口
所以近日先後傳出祖高爾同埋巴拉斯塞高斯基

祖高爾咁好波,仲兩邊都踢得
小弟個人認為佢係好岩利記用既

3)
祖高爾單野
段估真係流野
就算利記想買
車仔都唔慌肯賣啦

4)
就算利記買唔到祖高爾
佢地都絕對有力超越上季第4既成績
至於可唔可以挑戰聯賽冠軍
到 preview 再詳細少少講