2008-12-1

幾場波想講......

1) 米堡對紐卡素

(by 小弟......)

大家好!......我係泰利呀!
不過唔係踢車仔0個個喎
0個個泰利而家應該去左賭幾手發泄
咁我係邊個?......我係泰利.雲拿保斯呀

米堡同埋紐記上年首循環踢得咁激就吸引左我入場睇波
不過唸都唸唔到最終睇左場悶波

00-01年球季季中我去米堡幫過笠臣一把
而之前我又推左紐記0個份臨時工
同兩隊總算有少少緣份
悶波賽後感俾我講都應該冇人會反對

修夫基就好似當年既笠臣一樣咁冇火
搞到隊波死氣沉沉

佢好似唔記得自己以前踢波都係靠食腦
睇見韋達同埋普加迪斯一對大水牛既組合
而兩閘同埋龍門都係未滿師
唔知既仲以為係條英冠防線
對住紐記都幾乎要失波就證明佢地信唔過

中場冇左奧尼爾係好事
但用發左福既艾卡亦唔見得好
一條冇創造力既中場就只有靠兩翼頻頻出擊
但冇料到既傳中就傳幾多都冇用

右翼艾利亞迪里只係一隻唔識傳中既跑狗
唔怪得賓納特都被指係佢地既450萬鎊增兵人選

而左中場唐寧習慣幾場先有一場好波
上星期見佢代表英格蘭踢出代表作
我已經睇死佢好可能要等到聖誕節先肯派禮物俾球迷

前線既艾維斯今場已經有過一腳勁射幾乎入波
不過咁既表現都依然似係水貨
佢加埋美度就簡直係一對荷甲水貨組合
我都話修夫基似笠臣架啦
唔止冇火,連眼光都冇呀
不過修夫基都好少少
衰極都試過零機價執到件端基

至於艾殊利俾到10萬鎊一場我都唔肯教
你地就估到紐記惡搞啦

佢地近期冇失波
但前面又唔識入波
醫到個頭又醫唔到隻腳......

前場既古迪利斯以前踢西甲出名扭波醒
一心唸住入場有機會睇到佢有幾勁
點知見面不如聞名
等到91分鐘先睇到佢成功落底
唯一解釋就係佢去左紐記之後要前後兼顧

而佢中前場既其他隊友又係唔爭氣
斷纜仲多過米堡
特別係尼索比亞
佢就好似一個足球黑洞
咁既球員紐記死都要留住
就知佢地冇咩好球員啦

(by sammysir......)(謝!)

整場波戰情都只係緊張而不精彩,
又冇反守為攻既突擊,傳波又斷纜,
基本上都係悶戰一場,
我都被紐記既差劣攻擊力攪到發哂火,

幸好米堡進攻只得兩邊傳中一招,踢法單調,所以紐記能夠守得到

成場波只得後防5人防守時踢得好,但兩閘既助攻又係好低質素,
蜘蛛人全場又係只顧防守,只得一次落底線,
對尼索比亞既評價都只係果句:算吧啦佢!

其實堅尼亞可以換入維度卡及謝列美代替尼索比亞及蜘蛛人,打4-3-3去攻下人,我估會好d
不過堅尼亞又好似只想保住一分就算
佢後來睇見對波踢成咁都有d忟忟地

不過連續兩場作客都能夠保持清白,
算是有進步的表現

而家紐記既目標好似只係作客要一分,主場就要三分
看來好似目標清晰,但這樣咁落去,我覺得真係靠唔住的...

2) 曼城對曼聯

雙方各踢半場好波
就絕對反映出夏文應該搵其他聯賽養老

3) 車路士對阿仙奴

兵工廠羸得唔光彩
亦唔見太有說服力
不過小弟都好感激佢地幫左利記

兵工廠今場既壓迫功夫其實冇上次對曼聯時做得咁好
不過冇左艾辛既車仔中場出左名遇強即屈就冇所謂啦
而杜奧巴冇份出場就更加令畏高既兵工廠防線踢得比較輕鬆

場波既轉捩點絕對係旁證
佢上半場最少兩次屈車仔球員越位
到下半場卻突然發雞盲
雲佩斯越左兩個身位都睇唔到
有冇搞錯?

p.s.:
但點錯都唔夠本地球證
尋日本地波有球證未入既波判入
見到有人單刀俾人整跌唔罰12碼仲屈人插水

8 comments:

Anonymous said...

小弟尋晚讀書讀到累累地
就睇一陣車路士對阿仙奴
我見到兵工廠既打法...
完全唔係我預期既踢法
亦唔見得係一向踢華麗足球既球隊
我唔知係雲加刻意做既效果
定係班兵仔真係唔夠人打
但係我覺得兵工廠贏在雲佩斯既把握力
短時間內兩個機會都把握到
好希望紐記既攻擊手學下人...


都唔知點解Enrique 值600萬磅


P.S
恭喜網主~!!!

Anonymous said...

紐記=紐迷~

打錯字
sorry^^

Blacky said...

To: 紐迷

1)
同對曼聯場波相比
兵工廠尋晚已經搶得冇咁狼死

2)
近年兵工廠對強隊
雲加寧願靠速度去制敵

3)
雲佩斯尋晚0個兩腳真係閃電腳
係佢難得既佳作
因為有睇開兵工廠既比賽都知
佢地既埋門一腳其實都唔算太有把握

4)
荷西安歷基絕對係大森任內最差既收購
600萬鎊真係幾令紐記球迷肉赤
所以舒希化真係值得考慮

而荷西安歷基600萬鎊你叫貴......
咁利記既杜辛拿仲要700萬鎊
你應該理解小弟嘔血既心情

5)
謝!
難得發雞盲既旁證同埋球證
仲有兵工廠上上下下咁幫得手
希望利記今晚可以主場搞掂槌仔幫上榜首

Anonymous said...

荷西安歷基同阿倫史密夫係BIG SAM任內最貴既收購,兩人一樣都要600萬,不過我覺得史密夫差好多,荷西安歷基防守都開始有進步,起碼身位上都可以同人撞得下,不過傳波就...

當然,如果計左閘人選排列,首選應是BASSONG,次選荷西安歷基,迫於無奈就用艾加,最唔希望就係用尼索比亞啦!

路斯基 said...

我明白第一球的爭議性 評述一再証實 心情冷了一截
誰不想有水銀瀉地的入攝
我明白你一再提起 無第一球 就可能沒有第二球
但作為球迷的我 我不是要這樣的結果
打得好才是我最期待
Ps:你不是說沒問題奇怪誰問

Blacky said...

To: sammysir

1)
考慮到辣椒仔既英格蘭球員身份
同埋佢賣波衫為紐記帶來既收入
兼且荷西安歷基只可能以賤價賣返去西班牙
你或者會改變想法

2)
尼索比亞有賣就趁手啦

To: 路斯基

我之前話冇問題
係因為我自己如果要 check comment
只要從 'edit page' 就可以一眼睇晒

但有人話如果佢想睇舊 post 既 comment
要拉上拉落好唔方便

多謝合作!

Anonymous said...

早兩年尼索比亞真係係紐記陣中幾有潛質,不過近一兩年竟然無進步仲好似退步。

前面供應又唔夠,安歷基真係嘔血,面對面都交得失。古迪利斯雖然今埸表現無咁sharp,但係助攻助守始終都好勤力。

Blacky said...

To: 舒利亞

賣左尼索比亞同埋荷西安歷基
再買返隻似樣既閘啦