2010-8-17

近兩日既新聞......

1)
馬勒當拿,祖爾以及比歷都被傳接手維拉

2)
史必落實接手鍚菲聯

3)
利物浦落實以230萬鎊引入B.鍾斯

4)
AC米蘭打算接收杜斯山度士
而佢地就落實借用奇雲保定
季尾再有權買斷佢

5)
馬體會落實再續借堤亞高文迪斯一季

6)
些路迪落實引入自由身既瑞典後衛馬斯杜奴域

7)
洛達歷加被指成為史篤城既900萬鎊新箭頭人選

8)
曼聯忽然被指打算收購魯爾梅利斯

9)
史浩克方面否認羅致迪亞高既傳聞
而佢地就被指有興趣接收羅賓奴
不過巴塞就再次被指想用伊巴謙莫域換佢

10)
國米落實以500萬歐元收購施古利
而意大利U-16中堅費斯沙度亦從基爾禾加盟

另一方面,如果佢地羅致馬斯查蘭奴失敗
將會改打蒙杜利禾既主意

11)
達比舒利以借用形式由奧林比亞高斯轉投伯明翰

12)
消息指如果占士米拿未能於短期內落實過檔曼城
維拉就會索性搵佢踢歐霸盃
而哥古夫就再次同曼城扯上關係

另一方面,比拿美將於短期內被外借去卡迪夫城
熱刺本來想出200萬鎊接貨
曼城就當然唔會益熱刺
索性補貼一半人工送佢走

13)
車路士可能將塞爾維亞中場馬迪外借去博洛尼亞

14)
贊拿斯同埋柏夫奴真高都被傳離開熱刺
前者可能以借用形式加盟祖雲達斯
後者就被傳成為馬賽既新箭頭人選

15)
安尼捷比被指成為紐卡素150萬鎊既新箭頭人選

16)
奧斯爾被指最終可能以1400萬歐元加盟皇馬

17)
布力般流浪可能接收哥倫比亞射手皮利亞

p.s.:
最近忙碌既另一原因係上網賣波衫
不過尋晚交收就遇到條 cheap 精

話說有條友 bid 左兩件衫
交收既時候話件衫雖然有牌
不過冇佢想像中咁新淨
我就先後4次同佢講如果唔岩心水
bid 左都唔使買
不過條友次次都話唔想大家兩手空空叫我賤賣俾佢
佢根本只係借勢壓價
咁冇品當然唔會賣俾佢

就算互相劣評對我不利
我都係忍唔住劣評佢
條友居然回覆屈我話我呃佢
仲惡到話要投訴我
好彩之後只要將件衫重新拍賣
就實可以證明唔關我事

睇返 record
原來條友平均幾次買賣就有一次劣評
咁既買家真係多一個都嫌多

2 comments:

舒利亞 said...

極唔想占士米拿去曼城= =
真係好憎曼城....

雖然知安尼捷比係邊個
不過唔知佢咩類型
如果跑得既都唔錯

p.s.
網主有無去打小人呀
流年不利呀

Blacky said...

To: 舒利亞

1)
安尼捷比一定唔慢
不過幾玻璃窗腳

2)
維拉應該放走占士米拿
留唔住個心就不如講金

p.s.:
打小人不如打鑊佢
拳如雨下......