2008-11-24 (1)

7場波想講,先講 Big 4......

1)
曼城對阿仙奴

阿仙奴兩個星期前先羸曼聯反底
點知尋晚就要同聯賽 say bye

隊波本身多傷兵
法比加斯又要停賽
而自爆家醜既加拿斯又被雪藏
邊有可能有運行

冇左法比仔即係冇組織能力
結果佢地全場最有威脅既兩次攻門都係靠罰球

頭兩球輸波都熟口熟面
基治犯錯同埋冇防中阻止對手突擊已經見過 n 次
如果唔係代隊長艾蒙尼亞守得好
佢地半打都有得輸

2)
車路士對紐卡素

計攻門次數車仔大勝33:2
控球指數都係七三之比
不過踢波永遠冇點數計

基雲上半場擋出林伯特既必入頭槌係場波既轉捩點
之後車仔越攻越急
疲累既迪高又唔識後上攻門
林伯特同埋安歷卡又目標太大
波歷克亦太遲入替迪高
結果攻唔入守出本季作客代表作既紐記血肉長城

紐記比開咧作客曼聯時更集中
(不過畢特就例外......)
巴斯桑治仲係小弟心目中既最佳球員

另外,奧雲今場取代艾美奧比
小弟希望係因為堅尼亞唸住靠佢踢突擊
而唔係早前奧雲向佢俾過壓力

3) 利物浦對富咸

冇左謝拉特即刻冇左重心
賓尼迪斯識得改用4-4-2陣式靠兩翼側擊踢簡單足球
不過一對箭頭托利斯同埋羅比堅尼都唔夠態兼作用近似
而兩翼傳中落點唔準繩
仲要多數出高波
又點足以令漢基蘭出醜

如果用古治取代其中一人
再用班拿約踢右中場
兩邊出波出地波同埋中腰波
小弟認為效果會好好多

4) 維拉對曼聯

對小弟而言
場波既賣點只有兩個:
一係計埋曼聯
Big 4 終於自93年2月以來第一次同日比賽都冇波入

二係朗尼同埋里奧費甸南既既火速復出
雖然賓尼迪斯聲稱謝拉特一來一回超過400公里去驗傷加重左傷勢
但小弟從來都認為謝拉特係有責任去以示清白
不過卡比路好應該搵埋林伯特,朗尼同埋里奧費甸南一齊去驗傷
(偏偏而家唔使去驗傷既佢地星期六晚全部都可以復出踢正選!)
赫特就因為睇直播望住佢受傷而例外

費 sir 一句話佢兩個受傷
卡比路就選都唔選
幾年前佢老人家話史高斯傷左而申請免役
3日後就史高斯就踢成場聯賽
咁既人都信得過既?

p.s.:
晏少少仲有3場波既賽後感

15 comments:

Anonymous said...

照咁落去,阿仙奴頭四都未必保得住。

的確,我地成埸波都俾人禁住打,不過原本已經打定輸數,宜家竟然可以守和暫時入得最多波既車仔,簡直係超水準。大菲串我地成埸死守,其實講真,唔通真係同你鬥攻等輸咩。搶到一分,基雲固然仍然係最大功勞。但係正如網主所講,巴斯桑治既表現唔俾基雲差。事實上,最後呢埸既最佳球員亦係巴斯桑治。

反而維拉有分攞係意料之內,因為維拉今年的確打得好。唔少人係暑假都只係識講熱刺同曼城係最大黑馬,相反維拉甚少人提及,都可謂跌眼鏡。奧尼爾默默做左兩年野,終於收成。

Unknown said...

我覺得卡比路認為英格蘭冇左林伯特同朗尼都冇乜所謂,反而冇左神奇隊長就比較有問題

Blacky said...

To: 舒利亞

1)
維拉板凳深度唔夠
未必可以捱到尾
阿仙奴聯賽玩完
但要保住前4應該都仲得

2)
紐記守得好
加上車仔攻得差
就解釋左點解和波

3)
巴斯桑治包左好多波
抵佢做最佳球員

4)
曼聯班殘兵要同維拉班友鬥跑90分鐘
梗係難踢啦

5)
奧尼爾係教得好
而美國老闆肯俾時間奧尼爾按部就班
都好有功勞

Blacky said...

To: Sam

卡比路唔會覺得冇林伯特同埋朗尼冇所謂
因為大炒克羅地亞4:1
係有林伯特而冇謝拉特
而朗尼早前亦入球不絕
卡比路仲試過改踢法去遷就朗尼

我反而有另外兩個想法:

一係費 sir 同埋大菲比較辣手
賓尼迪斯同埋雲加個款冇咁霸道
所謂人善被人欺......

二係曼聯同埋車仔有其他球員
(即係卡域克同埋泰利)
供應俾國家隊去應酬卡比路
但利記同埋兵工廠全隊
就只有謝拉特同埋禾確特
所以卡比路就咬住謝拉特唔放

路斯基 said...

致:舒利亞
連你都這樣說呀
作為fans 我仍然相信雲格的領軍能力 惜此刻巧婦難為無米炊
但我會等

Anonymous said...

阿仙奴季中買到人(特別是防中),與及傷兵復出,照計都應該保得住第四.不過我估要放棄某些盃賽會好d.

見到阿仙奴既球員咁年輕,我都希望紐記會有一些年輕既新星上到位.

Blacky said...

To: 路斯基 & sammysir

1)
小弟撐兵工廠有第4
因為維拉板凳深度唔見得比兵工廠好
特別係前線仲略嫌唔夠腳

2)
小弟認為阿仙奴反而會搏盃
因為歐聯例搏
佢地仲可能因為冇咁上心踢聯賽
而令歐聯方面既表現仲好左
聯賽盃又向來俾靚仔攞經驗

考慮到佢地之後只係同維拉爭第4
雲加可能會搏埋足總盃
因為畢竟球隊已經足足4個球季食白果

3)
俾兩季時間
紐記應該有新仔上到位
因為韋斯都入左唔少貨

小弟最想見到 Aaron Spear, 卡達
同埋小艾美奧比上位

Anonymous said...

其實果位路亞路亞都好似幾有潛質。

to 路斯基
雲加領軍能力當然有保證,但係始終隊波欠缺一個擔大旗既人。呢點,當然你一定知道。其實小弟一直都覺得只要雲加肯買一兩個星級球員揹飛,應該成績會穩定好多。而用錯隊長,唔多唔少都對士氣有影響。(其實你係阿記fans,知既野一定多過我~_~)

Blacky said...

To: 舒利亞

1)
講紐記上位既新人
其實仲數漏左卡路爾
佢尋晚先於預備組比賽幫紐記頭槌入波
迫和小弟既利記

2)
關於阿仙奴既野
小弟肯定路斯基識得比你少好多
(實情佢對足球真係認識唔多)

不過小弟都肯定佢係兵工廠超忠心既球迷
去倫敦為左見證高背利既最後一場波已經夠勁
(雖然最終好可惜買唔到黃牛......)

路斯基 said...

致舒利亞
多謝你 如網主所說 我知的比你少很多
雲格喜歡一些有質素的年青球員 這性格怕且不會變
只能期待他們的踢法能快些成熟
欣賞阿仙奴由柏金至亨利 仍記得柏金底線交出好球 自己因衝前而跌坐地下 亨利頭鎚頂入 跑去柏金處拉他起來 擁抱慶祝 欣賞球員間的這份真友誼 今天加拿斯 却出賣自己隊友 怎相處呢

致網主
重提我的不幸 無義氣

Blacky said...

To: 路斯基

去到阿仙奴但入唔到場高背利有幾奇
小弟都知絕對無癮
只係想俾舒利亞知道
你係個好好好好好忠心既兵工廠球迷

p.s.:
賓特拿終於識入波......

路斯基 said...

俾你去到晏飛路而不入 你可以無所謂嗎
看到身邊持票的球迷進埸 自己從以為會有機會 到最終落空 ......!!!!!
你都未經歷過!
唔公平

Blacky said...

To: 路斯基

如果我冇準備好就走去晏菲路碰運氣
萬一冇得入場
我唔會覺得冇所謂
不過就肯定唔會怨
因為機會只係會留俾有準備既人

小弟聽過部份阿仙奴球迷
於對韋根0個場閉幕戰前個幾月已經做晒準備
妳當時又準備左幾多?

路斯基 said...

失望唔等如抱怨
出發前我有幾多準備 你應該唔知
出發前我仍未能購票但無反對我出發
且鼓勵我的人
原來今日我才知你無份!
換來反而是一個問題我又幾多準備?

Blacky said...

To: 路斯基

妳失望係正常

當日支持妳去
係因為妳話要感受最後一場既氣氛

同人地幾個月前已做好準備既球迷相比
妳最終入唔到場都冇得好怨
畢竟妳冇人地付出咁多

小弟絕對唔係幸災樂禍
講妳既經歷只係想俾舒利亞知道
妳雖然唔多識波
但都係兵工廠既超級球迷

p.s.:
爭吵應該到此為止......
小弟寫 blog 唔係為左得罪讀者