2008-11-29

大家好!我係丹尼斯.羅(Denis Law)!
唔識我係邊個?
你既波齡應該好淺......或者好唔識貨

我係曼聯第一代大帝
又係曼聯史上既第二號射手
費 sir 叫朗尼改著10號波衫都係想佢以我作為奮鬥目標
我於世界球壇一直都係'羅'氏宗親既代表人物

直至任職曼聯 press officer 既乖女講我知
遠在香港有另一個阿'羅'成日見報
影響力仲直逼神既境界
我先知自己既第一把交椅於晚年先至危危乎

我丹尼斯做得第一代曼聯 'The King'
霸氣同埋風範一定唔會少
如果香港既阿'羅'有真材實料
要我認佢做大佬都仲得

但佢做野偏偏雷聲大,雨點少
最衰既係佢仲要係一個偽君子
就叫我好睇佢唔起

我乖女識得人多
香港既同行爆料
阿'羅'炒教練就好似其他有錢佬玩女換畫咁頻密
而干預教練仲係佢既作風

另一方面,一句專業就將班球員當明星咁包裝
球場內外都有大把贊助
行去球場只有5分鐘路程都要球員搭旅遊巴士出入......

但問題係搞波同埋踢波既人
最重要既專業係踢波心態
否則講咩都係廢話

就以令阿'羅'聲名大噪既'豬扒飽事件'為例
點可能吹水話球員肚餓要食野
就於開波前兩粒鐘搵人接走自己旗下既10個球員去開餐
仲要開波前半粒鐘先送佢地返到球場

場波話晒係香港對澳門既國際友誼賽
點可能咁遲先到球場準備?

我地曼聯去香港搵快錢都會於開波前個幾鐘就到場準備
當年我既好友佐治去溝女
又或者我既後輩C7同埋朗尼等滾友去蒲去滾
都一定只會於休息時間進行
開波前永遠保持精神集中
自問做唔到既就唔好學人講專業

而據聞阿'羅'今次玩野
亦只係佢玩野既一種手段去同太公波總會 show quali
咁就令我更加不齒佢既為人
一個為左同人講數(或者搵著數)就不惜分化香港隊既人
根本唔熱愛足球
冇資格平時扮好人話要為本地波帶來正面影響

佢平時寫 blog 扮晒公正同埋玩透明度
實際同佢班 low B 教徙洗腦
佢個 blog 簡直係球壇毒藥
Blacky 個 blog 都比佢有貢獻得多
起碼睇既人可以每日慳返幾蚊報紙錢

乖女仲八到原來上年阿'羅'曾經傻到話要搵富咸同佢隊波結盟
佢仲原來係我地既球迷
搞到我早兩晚仲發惡夢佢遲少少搵我地做左兄弟球隊
講真紅鑽我地都未必睇得上眼啦
何況佢旗下0個隊唔知叫'華南'定係'SCMP'既垃圾

如果有朝一日俾我見到佢
我一定一巴打醒佢
因為......天地有正氣,佢條PK衰到秘

2 comments:

Anonymous said...

雖然小弟唔算識好多足球野,總算聽過邊位叫丹尼士‧羅a_a
一路都等緊網主有篇野會插羅生,總算等到~其實有時聽人訪問佢,條友扮哂識波咁,真係想笑。記得暑假佢仲講過升降制度好緊要,點可以話留就留。我即刻就諗到佢旗下果支足球隊當年咪又係咁。

Blacky said...

To: 舒利亞

條友真係好煩
如果唔係太多新聞要寫
一早插左佢