2008-11-28

1)
堅尼亞落實執教紐卡素至季尾
紐記隨即被指有興趣從布力般流浪羅致森巴同埋禾洛克

另一方面,由於辣椒仔到1月都應該未好得返
賣唔出就令佢可以至少留隊到季尾

2)
阿仙奴準備用10萬鎊週薪利誘法比加斯續約

3)
費蘭度托利斯因為觸傷腿筋舊患而要缺陣兩至三個星期

4)
祖雲達斯方面表示已經放棄羅致舒韋恩史迪加
而消息指這名德國國腳已決定加盟皇馬

5)
艾蒙度決定掛靴

6)
熱刺被指有興趣羅致阿祖安奴同埋巴洛迪利

7)
法比安奴被指成為曼城2500萬鎊既收購對象

8)
卡卡表態有興趣轉戰英超
不過一定唔係而家發生既事

9)
維拉被指打算1800萬鎊收購亨特拉爾

10)
日本傳媒指紅鑽將於季尾開除教練安高斯

11)
賓約哥既烏茲別克26歲中場德柏洛夫
同埋艾哈里既17歲阿聯酋前鋒 A.Khalil
將到車路士跟操1個月
佢兩個分別係本年度既亞洲足球先生同埋最佳年青球員

12)
由於阿古蘭尼同羅馬仿未就續約達成協議
有傳聞指國米打算出價1500萬鎊搶人

另外,羅馬被指要求國際體育會以射手尼爾瑪作為收購施仙奴既條件

13)
西班牙傳媒指貝迪斯打算向米堡出價300萬鎊收購普基迪斯

14)
華斯奧度被指成為費倫天拿羅致羅仙拿既交易條件
另一方面,盧普利被指成為韋根既借用目標

15)
科特迪瓦射手迪丹尼再次被傳將以600萬鎊既價錢由朗斯轉投西布朗

16 comments:

Anonymous said...

以現在的時勢,看來紐記要等一年半載才能賣到盤都不定,
堅尼亞能執教至季尾對球隊的穩定性確是很重要,
我估現在很多紐迷對wisE的敵視可能已經減退了也不定,
而堅尼亞同WISE能夠合得來,
暫時來講對紐記應該是一件好事.

米堡VS紐記,我估又可能和波居多,兩隊都沒有勝算,不過紐記既好消息相對多一點,說不定就是這些因素而使這場波分出勝負?

Anonymous said...

都係好事既,始終士氣唔洗又跌番,穩定下。因為我真係驚今年要降班。

打比戰,今年已經輸左比新特蘭,唔可以再輸。不過贏既本錢又唔大,都係要寄望基雲神勇演出,前面又有好表現。

Anonymous said...

我反而覺得要我地要贏
中場中個兩個好重要
畢特+Guthrie真很令我好唔放心...
佢地既防守或者進攻都好有問題
防守係對車仔個場已經見到
車仔個個攻勢都射到波...
策劃反擊既時候又差
下下大腳斬上去
又成日交錯波
好彩真係交中
又企係後防位
唔上去幫手
要馬田斯一個對幾個
點可以入到波...
要e場贏到
我覺得我地d中場改善先得
好希望巴頓復出

個人感受:
我覺得紐記既左路好有問題
Enrique 同 Duff 無論防守力同攻擊力都比右路差好遠
有d 紐迷話duff 對於我地好重要
但我唔知點解我唔覺得DUFF 好勁
或者我覺得DUFF唔適合我地
又唔係有速度
又唔係有腳法
又唔係有創造力
又唔係開死球叻
反而我覺得用尼索比亞打左中場比較好
雖然防守比較差
但起碼有紐記中場所要既突破能力同創造力
上次後備上陣
就助攻馬田斯入球就係例子
一個之前阿仙奴都睇中既球員
點解要放落後備席呢??


今晚紐記加油~!!!

Blacky said...

To: 3位紐記迷

1)
而家咁既時勢
一心唸住一定執返多少既艾殊利應該既價錢
睇來又唔慌會低
搵唔到買家(或者水魚)又有幾奇

2)
堅尼亞教到季尾其實有好有唔好
好既係 sammysir 所講既穩定性
唔好既係萬一舒利亞季尾真係回歸
佢一定要時間去摸熟球隊
紐記下季季初既成績必定受到影響

3)
有理由相信堅尼亞上任前已經知道
佢唔會有買賣球員既最終決定權
佢應該預左要同韋斯合作

4)
紐記點睇都唔使降班

5)
畢特最近越來越不濟
傷患加上年事已高都係當中主因

6)
格夫里既水準有待提升
佢夠勤力
如果有個好指擋拍住上
將來應該有好大既改善空間

7)
巴頓而家絕對係紐記中路既最佳人選

8)
荷西安歷基真係好唔掂
守唔穩之餘
助攻亦唔夠徹底
上到去k角位就好似唔識再走位同埋踢波
左路既杜夫或者古迪利斯好多時俾佢塞住
難怪懷斯同埋禾洛克都被傳係紐記既收購對象

9)
杜夫近年已經跌晒 watt
否則車仔都唔會肯500萬鎊就賣俾紐記
不過佢就夠勤力
加上左閘既荷西安歷基太唔掂
令領隊好多時都寧願用佢
而唔用識攻唔識守既尼索比亞

10)
米堡同埋紐記各有隱憂
我貼和波

p.s.:
有冇人有興趣寫賽後感同米堡迷ck賽後論戰
有稿可以 send 去 blackyho@hotmail.com

路斯基 said...

咁都被你估中?
新的一篇 都幾得意!
但變相宣傳及讚賞自已的網 貪心D

Blacky said...

To: 路斯基

1)
如果見兩隊都唔似有本事羸波
估和波都好正路

2)
新既一篇99.9%都係用來插羅先生

路斯基 said...

不如就估明天的賽果
我依然相信會有嬴曼聯的成績
遇強越強

Anonymous said...

我支持路斯基~
阿仙奴的確係遇強越強!

但係就估和波!!

尋晚紐記打成點啊
我太累
訓左

Blacky said...

To: 路斯基 & 紐迷

1)
車路士冇左艾辛之後
最驚俾強隊搶中場
簡直係遇強就縮

相反兵工廠如果可以好似上次對曼聯咁
搏晒命去搶中場
球隊一定唔使踢下風波

加上佢地既尅星杜奧巴已經明顯有離心
未必會好似以前咁搏命去拆廠
小弟都認為兵工廠有條件保住不敗

不過要主場命硬既車仔
繼對利記之後又輸一場似乎機會唔大
所以小弟又係估和波

2)
東北部打呲場波
等到賽後感先再講
只可以話俾你知係悶波一場
同上季首循環2:2既激戰冇得比

Anonymous said...

由於小弟都只係睇左半埸已經悶到訓著,所以今次唔獻醜啦~~(上半埸已經睇到火滾)

另外,小弟估阿仙奴有機贏波。其實都唔係估,只係希望車仔唔好咁快拋離咁遠。

路斯基 said...

致:紐迷&舒利亞
好開心 咡到有人支持阿仙奴 有點緊張 但充滿期待嬴波的那一刻 希望能拉近雙方的距離

Blacky said...

To: 路斯基

小弟今場都支持兵工廠
點解妳唔提小弟個名?

小弟靠晒你地令車仔失分
幫下我隊利記

To: 舒利亞

睇打呲都悶到訓左?
有冇搞錯?

Anonymous said...

整場波戰情都只係緊張而不精彩,
又冇反守為攻既突擊,傳波又斷纜,
基本上都係悶戰一場,
我都被紐記既差劣攻擊力攪到發哂火,

幸好米堡進攻只得兩邊傳中一招,踢法單調,所以紐記能夠守得到

成場波只得後防5人防守時踢得好,但兩閘既助攻又係好低質素,
蜘蛛人全場又係只顧防守,只得一次落底線,
對尼索比亞既評價都只係果句:算吧啦佢!

其實堅尼亞可以換入維度卡及謝列美代替尼索比亞及蜘蛛人,打4-3-3去攻下人,我估會好d
不過堅尼亞又好似只想保住一分就算
佢後來睇見對波踢成咁都有d忟忟地

不過連續兩場作客都能夠保持清白,
算是有進步的表現

而家紐記既目標好似只係作客要一分,主場就要三分
看來好似目標清晰,但這樣咁落去,我覺得真係靠唔住的...

路斯基 said...

先生你估和波咋
致紐迷
多謝你相信阿仙奴遇強越強
致舒利亞
多謝你估嬴波
我明白第一個入球的爭議性
但作為球迷 我不置評
餘下的弱隊
希望不要再讓

Anonymous said...

原來嚴格來講紐記對新特蘭先叫打比~
不過我都當左米堡對紐記係打比
但係實在太悶,兩隊都唔似有機入波,連精彩少少既組織都難,無計a_a

to路斯基
估姐,唔洗多謝@@

Blacky said...

To: sammysir

已將你既詳細賽後感刊登於 '2008-12-1'
謝!

To: 路斯基

1)
兵工廠場波既賽後感已刊登於 '2008-12-1'

2)
冇問題球既話
兵工廠唔似可以羸波喎

3)
場波有咩意見都好
請留 comment 去新既 post

因為有人同我講話
如果妳經常留 comment 去舊 post
其他人未必會留意到
(雖然我依然 check 到......)