2007-6-10 (1)

1)
東尼會於22/6到港
(之前既版本係7月架)
23/6為Lotto既專門店剪綵
仲好似即場搞埋簽名會

2)
古利好大機會回留法國
因為迪甘斯唔教祖雲達斯
令佢過檔既機大減
而佢比較大機會加盟馬賽或者母會摩納哥
前者賣左列貝利,急住要搵返件平貨去補充實力

3)
由於列卡度跳槽到摩納哥執教
波爾多就搵左白蘭斯接掌球隊

4)
瑞典對丹麥既歐洲國家盃外圍賽
有丹麥球迷企圖襲擊球證
歐洲足協裁定瑞典羸3:0

5)
國奧隊首次打入土倫盃決賽
於香港時間10/6 既03:00
同主隊法國爭冠軍

6)
傳聞美度將以300萬鎊既價錢加盟伯明翰

7)
由於卡勞爾想爭取出場機會
可能離隊加盟韋根

8)
傳聞耶耶托尼最有機會以1000萬鎊加盟巴塞隆拿
因為阿仙奴,愛華頓,里昂同埋國米都唔肯出咁高價

9)
軒迪克否認會加盟曼城

10)
羅美度表明唔肯跟查爾頓降班
佢好有可能加盟奧林比亞高斯

11)
薩拉戈薩即將同禾夫斯堡買斷迪亞歷辛度
同佢簽約4年

12)
維拉繼續出手掃貨
最新目標就係迪莊同埋史奈達
而有入自然有出
麥肯就會以100萬鎊既價錢加盟保頓

13)
米杜士堡否認會收購謝列美

14)
西布朗既卡馬拉好有可能加盟樸茨茅夫
轉會費為300萬鎊

15)
熱刺即將買斷朗斯既小朋友泰拉拔
佢1月既時候以借用身份加盟
佢係法國國內19歲以下組別既最佳球員

16)
比赫加開始重組飛燕諾既陣容
第一步就係斟酌雲邦賀斯

17)
紐卡素繼續換血
最新目標就係古莊臣
不過韋斯咸亦有興趣繼季中後再出價收購

18)
基拔圖施華可能向阿仙奴提出離隊
英國同意大利既傳媒報導
佢既經理人繼同祖雲達斯後,再跟AC米蘭聯絡

19)
Bwin同雲達不來梅解約後
而家就搵左皇馬合作

20)
森保達由於於西甲既發展未如理想
可能會回流意甲

6 comments:

Anonymous said...

紐記想斟古莊臣?
我地紐記球迷會討論區沒有人收到風話要佢
但卻傳要番比拿美

香港紐記球迷會及討論區網址如下
http://hknewcastle.com

http://forum.hknewcastle.net
不過討論區要登記做會員才可進入,
我剛在討論區的足球吹水版也有提過你的blog

Blacky said...

但英國真係有傳媒講過話
古莊臣會回流英超
而韋斯咸同紐卡素都有被提及

而比拿美方面
我今日都會講呀
但又係同紐卡素以及韋斯咸扯上關係
不過前者既出價略高

Anonymous said...

我都係係紐記論壇見到你既post先來a_a

古莊臣好似都幾好,買到都唔錯@_@
比拿美就咪啦,價錢好似都貴。況且我地都有馬田斯。

Blacky said...

有幾樣野想講:

1)
小弟都覺古莊臣岩踢紐卡素

2)
小弟覺得比拿美唔多值900萬鎊
我係利物浦球迷
會好多謝紐記咁慷慨

佢拍馬田斯係好難有火花

如果連馬田斯都走埋
咁我就覺得紐記應該簽比拿美

Anonymous said...

馬田斯應該唔會走掛......況且我諗Big Sam都唔會要比拿美~_~

Blacky said...

其實之前真係傳過馬田斯會被賣走架
事緣佢同尼索比亞於季尾
曾無通知路達就玩失蹤

Big Sam 都幾睇紀律
所以曾經傳過佢兩個會冇得留低