2007-6-11 (2)

1)
洛杉磯銀河傳聞打科拿既主意
(小弟相信機會唔大
因為佢地已經冇多餘錢簽科拿)

2)
季中接手執教貝迪斯既費蘭迪斯
於主場以0:5大敗比奧沙辛拿後
被球會解約

3)
華倫西亞傳聞會簽戴倫賓特
以取代韋拿
轉會費仲高達1800萬鎊
(小弟又係唔多信
人地搵替補都搵個勁0的啦)

4)
傳聞曼聯出價900萬鎊收購奧雲
這個亦係奧雲離隊既最低價錢

5)
而歐塞爾既沙拿繼同阿仙奴扯上關係後
而家又被傳會加盟積極重組既紐卡素
而兩次既傳聞所提及既轉會費都係600萬鎊

6)
伯明翰可能向阿仙奴借用佐羅一季

7)
傳聞車路士想簽柏圖
個小朋友同時受到好多支富豪球會既注視

8)
由於斟酌古斯錫既進度停滯不前
錫菲聯既肥仔門將堅尼就成為新特蘭既最新目標

9)
米杜士堡被傳有興趣
同樸茨茅夫爭奪西布朗既卡馬拉

7 comments:

Anonymous said...

我覺得奧雲最後都好大機會離隊

佢係老舒退休後紐記最有份量既球星,雖然我都好唔捨得...不過900萬實在很平了

Blacky said...

其實一開始簽奧雲就要預左有咁既一日

當年紐記同奧雲傾約既時候
都應該知佢只係借紐記過橋
小弟就始終覺得紐記遷就得佢太離譜

打唔到歐聯就可以走?
佢都知當時紐記既實力架啦
根本就同前四有距離
佢根本一早就唸定離隊既藉口
如果佢唔係上年為國捐軀
我唸佢打完世界盃就嗌走啦

另外,1700萬鎊買入佢
邊有理由比佢大約5折價錢就可以走架

Anonymous said...

放走奧雲都無咩所謂,反正我總覺得奧雲已經打唔出當年既水準,而且佢又高薪易傷,況且留個有離心既人係度都無咩用。比起佢,我覺得馬田斯更加重要。

與其留奧雲,Big Sam不如自己物色一個新仔,紐記呢幾年真係少左幾多青訓既出色球員~(艾加,卡路爾果d未算係,我意思係好似阿仙奴既法比加斯同車路士既泰利)

Blacky said...

馬田斯同奧雲既打法太似
加埋好難有火花

維度卡拍馬田斯仲令小弟期待

Ivor said...

好彩仲有蘇蘭奴!

Blacky said...

蘇蘭奴會淡出架啦
雖然續多1年約

Anonymous said...

係,季尾都試過,好似格格不入~

蘇蘭奴寶刀未老,不過隊中有米拿同戴亞,正選應該比較少。