2007-6-14 (2)

1)
早前宣布再次角逐足總主席既梁孔德
尋日聯同現任足總董事貝鈞奇,南華足主羅傑承開記招
公布佢既參選「政綱」
同場宣布佢既戰友
包括四位現任足總董事:
莫邦棟,余錦基,周文亮同埋官永義
亦有足總名譽副會長林建名

2)
小保加於今早既南美自由盃決賽首回合
主場以3:0炒左甘美奧

3)
中國既19歲小將張池明
加盟波圖
簽約1年

4)
杜迪被傳會加盟皇家馬德里
擔任卡斯拿斯既副手

5)
冼佳亞可能以自由身加盟李斯特城

6)
安祖胡可能加盟雷丁或者米杜士堡

7)
羅辛度將於今日內決定去向
佢會從紐卡素同埋多蒙特當中作出抉擇

5 comments:

Anonymous said...

又多個中國人係海外踢波~

希望真係買到羅辛度,因為賓希佬已經無機,自己又放左咁多後衛,後面真係買少見少~

唔知康寶駒會唔會參選,不過我想香港球壇有d改變~

Anonymous said...

點解我要做D西班牙人o既副手呀!

Blacky said...

幾樣野想講:

我希望梁孔德羸
因為康寶駒真係唔多掂
而梁孔德羸左
馬會0個邊會撥2億去推動足運
同埋佢有0的構思都唔錯

紐卡素係好等後衛用
但我想比個心理準備你
羅辛度唔係一個頂班後衛

To:IRD死佬
以杜迪而家既年齡同埋水準
搵到班落都算係咁架啦

Anonymous said...

其實都無睇過佢踢波,不過聽講好似捷克正選姐~唔係頂級都照殺啦,起碼好過巴巴,肥巴同卡爾掛=_=
我諗Big Sam既收購工作仍然會有,下一個目標好似係雷丁後衛索尼(唔知係咪咁譯-_-)

康寶駒做左咁多年,香港足球都無咩進步,反映佢真係唔多掂~換下人都唔錯~

Blacky said...

韋斯咸同熱刺都被傳對索尼有興趣
但後者已有巴里同埋李榮杓
相信係吹水