2007-6-8 (1)

1)
好耐之前而經想講一0的等住上位既勁人
第一個講既係佢--加利亞雷拉
佢於週三第一次為意大利出賽
就入左兩球靚波
http://www.youtube.com/watch?v=-FVoxSNDVSY&mode=related&search=

其實佢今季本來係後備
但因為球會其他前鋒各有問題而得到出賽機會
結果上陣35場就入左13球
當中仲有好多球都好靚
由於佢擅長遠射
所以好多時都會墮後搵波踢
有片為証:
http://www.youtube.com/watch?v=1vaqzE6VUUA

2)
列貝利已落實加盟拜仁
而下一個好大機會加盟既就係高路斯

加上東尼,馬卡爾,普度斯基,史奈達夫,
蘇沙,艾天托普同埋舒偉恩史迪加等人
打Football Manager都搵唔到咁多勁人用
點樣排陣將會令軒斯菲特好頭痛

3)
根據英國傳媒報導
而家李奧曲卡最大機會加盟維拉
而維拉繼韋斯咸後,亦準備出價收購中村俊輔

4)
紐卡素又有新既收購目標
佢就係圖盧茲既後衛伊邦度
但同時,馬體會,巴黎聖日耳門同埋波爾多亦都有興趣收購佢

5)
傳聞熱刺將出價600萬鎊收購阿倫史勿夫

6)
維度卡同紐卡素簽約兩年

7)
拉爾拿同利物浦續約到2012年

8)
保方同祖雲達斯續約到2012年

9)
馬路達表明有興趣加盟利物浦
而阿仙奴亦終於出手斟佢過檔

10)
洛杉磯銀河表示對自由身既費高有興趣

11)
皇馬承認想開價1500萬鎊簽洛賓
但車路士就對皇馬私下接觸洛賓大表不滿

12)
近日同巴塞隆拿扯上關係既法比加斯
講明如果雲加離開阿仙奴
佢自己都會有9成機會離隊

13)
加維臣成為新特蘭既最新目標

14)
布力般已經第2次拒絕葉士域治對謝菲斯既出價
因為後者只肯出價50萬鎊
同前者既要求100萬鎊相差好遠

15)
傳聞車路士出價270萬鎊收購柏林哈化既彭達歷

16)
安達臣既工作證申請出現阻礙
因為佢代表國家隊既比率唔達標
(但小弟覺得最終成事既機會好高
因為歷史話比我地知只要搵到個好律師就搞掂)

17)
賭波公司威廉二世既發言人表示
亨利轉投利物浦既賠率
因大量來自利物浦區既下注
而由1:10跌到1:4
(雖然小弟好想佢去利記
但就打死都唔信最終會成為事實)

7 comments:

Anonymous said...

HI...你的資料很詳盡...well done!
我係紐卡素fans...很高興維杜卡加盟

Blacky said...

終於有個唔係Ivor既香港人留comment!
謝謝你!
如果真係有人睇既話
我係會繼續寫紐卡素既野

Ivor said...

仲有稅局加歷查都係紐卡素Fans 喎!

Anonymous said...

哈,我同sammysir都係紐卡素fans~

網主寫既野都幾詳細,有時睇新聞無果d呢度都有@_@加油~

Blacky said...

THX....
艱苦經營左3個月
終於開始有兩個我唔識既人留COMMENT

原本唸過6月尾就摺埋
因為反應太冷淡

Anonymous said...

千其唔好,我宜家日日都上呢個網架~我諗都慢慢會多人架啦,加油~

Blacky said...

thx