2007-6-19

小弟有野要講:

由於技術問題
17/6 用唔到中文寫blog
18/6既時候
唔想又因為咁而唔寫blog
所以只好改用英文去寫

而由於寫得好趕
個時又好眼訓
結果打錯字
小弟最初想寫'compete'
結果寫錯左'complete'
令人誤會以為紐卡素已經簽到簡奴迪
小弟已經改返岩

另外,唔知點解
某些日子既題目
我係唔可以用屋企部電腦寫comment
所以唯用開一個新文章去解釋以上既野

真係唔多好意思

4 comments:

Anonymous said...

ok啦,無問題,加油^^

英格蘭已經入左四強,對住荷蘭。不過我唔睇好英格蘭,因為本身佢地實力係荷蘭之下。加上佢地戰術又唔多掂,再加上其實上埸對住副選既塞爾維亞,英格蘭都係落下風。而且荷蘭有主埸之利,我諗應該可以輕易打敗英格蘭~

另一埸,我估塞爾維亞有能力入決賽。從分組賽三埸已經睇到佢地實力唔差,加上佢地主力既休息時間較多,應該有能力打敗比利時~

Blacky said...

英格蘭只有一樣野好過荷蘭
就係龍門
卡臣比禾達文穩陣

而今場英格蘭仲有侯度史東停賽
搞到中場會更加唔夠人搶

荷蘭如果應付到英格蘭既突擊
都真係羸得架啦

而另外想講
列達既狀態真係好飄忽
對塞爾維亞個場佢又幾好
只係回防既時候幾乎搞出事
比佢嚇死

另一場比利時對塞爾維亞
比利時就肯定又踢穩守突擊

但要注意塞爾維亞踢主攻足球既能力只係一般
對意大利同英格蘭
佢地都係順理成章唔使同人搶攻

對住殘陣既捷克
佢地踢到補時先有波入
一定程度反映佢地遇到死守
真係隨時咬唔入

比利時3場分組賽
對葡萄牙同埋以色列都守得好穩
其中對以色列仲要18分鐘就要打少1個

仲有既係比利時既側擊唔錯
偏偏塞爾維亞對閘只係一般
隨時出事

Anonymous said...

仲有埸意大利vs葡萄牙,爭奧運最後一張入埸券,因為英格蘭係唔可以以英格蘭名義出戰奧運,所以就多左張~

我估意大利應該可以win~因為意大利其實實力應該同荷蘭有得揮,分組賽亦只係第一埸唔夠運輸左,其他兩埸都佔優,可惜都只係一勝一和。
對面果隊係分組賽已經反映到名大於實,對住以色列就叫做禁住來打,可惜對住其他兩隊就唔多掂,今次對住意大利,應該都無咩機~

Blacky said...

我都覺得意大利羸面大好多

如果只計表現
雖然話佢地幾慢熱
佢地3場分組賽得4分實在太少啦
第1場咁多機會但都把握唔到
第2場羸唔到亦真係唔抵

以家終於上晒力啦
叫佢地而家同荷蘭打一場都唔驚

羸葡萄牙已經係佢地踢奧運既最後機會
而今次只要自己羸就掂
又唔使睇其他賽果

有心又有力
我真係唸唔到佢地會輸既理由
唯一有少少驚既
就係個班前鋒繼第一場之後再發波瘟