2008-3-18 (1)

伯明翰對紐卡素
基瑾出人意表咁排個近似 4-3-3 陣式
奧雲,馬田斯同埋維度卡3個箭頭一次過出晒
中場就靠畢特,巴頓同埋謝列美3個撐住
不過就幾乎搞出個大頭佛......

每隊踢半場好波
伯明翰上半場明顯踢得比較好
小弟認為除左紐記本身有問題之外
主隊小將梅姆巴既出色表現亦係主因
佢明顯將對手中場既3位前輩比下去
以佢既質素
小弟個人認為佢加入國家隊既日子指日可待

阿仙奴出名多勁既新仔
每季總會有部份年青球員
為左出場機會而提出轉會
雲加亦好多時承人之美
但近年只有佢同埋賓特尼令小弟覺得可惜
可想而知小弟覺得佢幾勁

當然紐記本身亦唔爭氣
中場3個除左巴頓較擅長進攻之外
畢特同埋謝列美都係以助守為主
前場3個以馬田斯最勤力走動
不過冇咩供應
佢幾勤力都冇用
奧雲上半場亦係冇料到
維度卡就更加係未上力

而紐記後防持續令人失望
小弟成場都睇唔到史堤芬泰萊同菲爾有咩默契可言
而輸0個球波菲爾要負上部份責任
因為位置上佢應該可以快麥法頓一步解圍
但偏偏對手會最終有機會埋門

(尋晚同個 professor 食飯
講起紐卡素
佢劈頭第一句就話:
'紐記條防線真係好屎
都唔記得佢地今季已經被人炒左幾多次'
佢其實好少睇紐記
可想而知紐記防線比人既印象幾差)

不過半場之後又係另一件事
只計下半場既表現
紐記又好抵讚
起碼睇得到有 heart 去搏翻身

小弟認為伯明翰變得保守左少少
亦係佢地下半場失勢既原因
而紐記班友追平後心都雄埋
個勢都攻得幾勁

紐記上半場輸晒既統計數據
下半場就羸突有餘
紐記迷可能仲會因為咁而覺得羸唔到波有0的唔抵
不過現實係尋晚0個場係足球比賽
而唔係拳賽
點數冇分計架

小弟就覺得兩邊各踢半場好波
大家各得1分都好合理

3 comments:

Anonymous said...

無睇埸波,不過今季落後下少有地追和,其實已經算係咁。下埸主埸對富咸,假如贏左,我估護級方面應該穩陣番少少。而其實琴晚果一分,已經令我地升番上一位。

Anonymous said...

場波我有睇,所以今日返工好眼訓好倦..

上半場既踢法有點似big sam時代既模式,
下半場追平後就攻得好勁,似kk既進攻模式,不過換入尼仔取代martins,鏡頭影住佢既勁灰的樣子,我都立刻灰左,球場既球迷立刻勁噓,我同弟弟都睇到媽媽聲,穿起紐記波衫既何輝更加以不知所謂來形容kk既調動,更奉勸martins要離隊,而紐記既攻勢就到此為止

難得唔用史勿夫,是kk既進步,但換走有份博入球既martins,就是kk既退步,kk既解釋是想多一個中場,不知大家點睇?

以球員表現來講,大部分球員都踢得好左,最明顯是安歷基,butt也是,謝列美既作用不下於miller,起碼在右面的防守上幫到手,進攻時雖然比較慢,但叫做控到下波及有些組織,好過miller時常在右路一面死去但又出唔到波,

最有heart的一定是martins

最差是維度卡同barton,barton其實幫到butt在防守上補位,同埋會死追對手,但佢要死追對手既原因好多時都因為佢成日都控唔到波同埋傳失波,身體上冇對抗性,

barton給我既感覺就好似比賽前一晚去了蒲,搞到腳軟一樣,對佢既期望就是:算吧啦佢!

維度卡比我既感覺是..我覺得迪天奴仲有用過佢!既然冇氣,不如用卡路爾出來替佢踢8-10分鐘試下仲好!

不過這場是kk首場能夠在落後下扳平,取得一分,點都對止血及提升士氣有幫助

Blacky said...

小弟今次寫得比較'行貨'
睇見 sammysir 回返咁大段野比我
仲要寫得咁正
心生有愧
小弟應該再補充多0的
請睇 '2008-3-19 (1)'