2008-3-5 (1)

尋日做野做到扯火
放工即刻去舉鐵發泄既時候
聽到有幾個認識既 uncle 講波
有個就話阿仙奴死硬
講左一堆報紙都有寫既數據
之後就話小注左$2000

(咁都叫小注?
$2000已經夠類似小弟既死窮鬼捱一段日子
如果去類似石蔭既舊區
1年前仲夠買2000個豬仔包
或者250盒單拼燒味飯(仲可以話要多飯呀))

聽到佢阿叔(林尚義)上身
講野又串串兜兜
向來主張言論自由既小弟
等佢講完晒先開始咀咒佢:
'阿仙奴如果做到05-06年球季踢歐聯既防守水準
你0個2000蚊凍過水'

跟住個 uncle 既面口開始有少少難睇
佢話:'小黑!......(一堆報紙寫既數據,無謂重複)'
小弟就話:'算吧啦你!
大家都係上網睇外國0的賽前消息
我知既野應該唔會少得過寫稿0個班友
我覺得場波計牌面頂多六四波
如果AC米蘭都要小注$2000
咁另外3場曼聯,西維爾同埋巴塞隆拿點算呀
$20000定$200000呀?'

個 uncle 又話:
'AC米蘭班波夠經驗,又主場喎'
咁小弟就打斷佢:
'uncle 你睇樣夠經驗老到啦
不如咁啦,你搵過球場,我同你踢
睇你羸唔羸到我?'

跟住有另一個 uncle 打圓場
話夠鐘要去做熱身,跟住跑步
爭論亦到此為至

而家事實擺在眼前
阿仙奴2:0技術性擊倒對手
成為史上第一支英格蘭球隊作客AC米蘭羸波

佢地既防守效率重現
雲加亦一如所料用 4-5-1 陣式搶中場
(只不過小弟估佢用基拔圖施華
但雲加最終用迪亞比)

AC班波既攻勢因卡卡被凍結
同埋施多夫真係因傷倦勤
而近乎冇料到
柏圖又衰獨食
而恩沙基就慘在冇人供應

艾蒙尼亞成場波只受過兩次小考驗
如果唔係法比加斯上半場抽射中楣
阿仙奴會羸得仲輕鬆

小弟唔會扮野話估佢地會叻到作客羸波
不過就真係覺得有力保住最少90分鐘不敗

如果賭波真係咁易
蘋果0個個波神就唔使日日返工寫 blog 啦
佢地班名家亦唔會平均每個月輸到阿媽都唔認得

小弟更加唔使日日返工
被0個個貌似樣衰版芝思姑bi 既 immediate supervisor
時時刻刻精神虐待
將死貓當零食係咁食

我信有人獨具慧眼,好叻賭波
但打死都唔信尋日0個個
腹肌數量只有小弟1/6
識波連我1/6都冇既 uncle 會掂0羅

5 comments:

Anonymous said...

網主發火@_@

不過其實我又幾同意,平時睇報紙,都唔覺某d自稱名家既人真係有料。最嘔血就係竟然有人仲攞埋咩風水學出來講波。

Ivor said...

乜有樣好版芝思姑bi咩?

Blacky said...

To: 舒利亞

冇發火
只係有感而發

呃飯食既人實在太多
但傻既人更多

To: 死佬

正如你個樣
都係梅菲,艾殊頓或者舒華沙
既中國人 version

咁有靚版或者樣衰版既芝思姑bi
都唔係好奇

所以我信有,只不過係我未見過.......

Anonymous said...

你d uncle同頂頭上司都幾得..haha
真係不可思議..

Blacky said...

To: sammysir

只可以講:
世界上咩人都有......

個死八婆搞到小弟
睇碧咸同埋古烈治都唔得盡興