2008-3-27 (1)

就幾日前紐卡素對富咸
同埋曼聯對利物浦
原來紐迷 sammysir 尋晚留言於 '2008-3-24 (1)'
講左佢精要既分析
佢仲順便 preview 埋下場紐卡素作客熱刺

為左唔好令大家走寶
小弟將佢既 comment 'copy and paste'
當係一個新 post
當然小弟亦會多口講埋一份......



sammysir said...
遲了reply,希望有人睇到啦!

寫一些關於下場對熱刺的少少分析

紐記最近2場排433,皆從弱旅身上搶到4分,但我覺得暫時這個陣式還未受到考驗,今屆或上屆我地能3次打敗熱刺,我覺得是有機會起碼取得一分的,不過中場3 個防中要補位快些,記得對伯明翰一役的上半場,這個陣式已被一個拿臣不時作出反擊,如果當時不是他被踢傷離場,下半場未必能追平.

熱刺既中場可以用波既球員不多,但一個艾朗連儂再加多個貝碧托夫已足夠玩弄一對仍末夠默契既中堅taylor及faye,所以三個防中既補位真的很重要,上場對富咸,佢地三個就做得幾好,而轉型中既奧雲因有維度卡在前面的掩護,在位置上稍為墜後幫手分波及控波對球隊的進攻組織上亦有建樹,起碼前場可以靠 martins幫手在左路爆入去禁區,右面有謝列美同beye助攻助守,從上場對富咸所見,發覺謝列美可以控制到中場造波節奏,跟波既速度亦教以前快,亦都幫輕了畢特在中場的工作,不用既常上前做分波,又要做防中,唔上唔落,吃力不討好,

我估這個陣式應該都可以抗衡到熱刺既進攻,起碼前鋒有三個頂住,可以使熱刺既中後場不會壓得咁上,不過在後備方面,我覺得應該加入杜夫,起碼在變陣442或451時,可以多一個選擇



sammysir said...
另外我都有睇曼聯vs利物浦這場雙紅大戰

整場波我覺得利記既形勢已經被曼聯比下去,當時曼聯真的壓得好上..不過關鍵真的是打少個,但我認為當時就算輸一球時都可以靠變陣追回,可惜變陣卻不夠大膽..

當時換入班拿約都是一個幾好既調動,在左面可以做到攻勢,不過我仍嫌覺得保守一些,其實打少個既時候,與其保留一些造波型既球員,不如換入一些可以幫手屈機既球員,我覺得當時古積特同沙比艾朗素既表現都好一般,掂波又不多,其實可以早些換入懷斯及高治去代替佢地,起碼可以利用罰球,角球,界外球搏下,我估會有機會追平的,如果當時能追平,就算曼聯換入拿尼及泰維斯,以利記球員出名打生死戰既士氣,是有機會守和的..

當然,以上都是事後孔明的分析...



小弟既意見......

紐卡素方面:

1)
以紐記而家既人腳
踢 4-3-3 其實係有幾大既改善空間

先講中場
對伯明翰場波上半場失晒勢
原因唔止係人地既拿臣醒
主因係工兵梅姆巴既表現
將紐記中場班前輩比下去
當然紐記班友唔慣亦係主因

而果睇下其他擅踢 4-3-3 既球隊
例如巴塞隆拿,荷蘭國家隊,又或者近期既利物浦
就會發覺一個主要既進攻起點係必須既
睇謝拉特就已經知
而進攻點後面就當然要搵人去 back up 啦

而家既紐記其實係冇一個信得過既進攻中場
謝列美,巴頓同埋畢特根本就唔係0個類球員
安利似乎係唯一既好選擇

前場既3個箭頭
中間多數搵個主力射手
維度卡明顯就係基瑾鍾意0個類有二傳能力既前鋒
有得踢好正常
不過走緊下報既佢下季仲有冇份就真係好難講

而其餘既奧雲同埋馬田斯
前者要墮後幫手駁腳
後者就主力於左路用速度屈機
小弟覺得好似有少少浪費左佢地

2)
至於佢地下場對熱刺
小弟認為佢地有本錢要最少1分
因為對手而家只係踢風流波
起碼講鬥心紐記真係贏晒
不過到時班後衛會唔會又爆鑊就真係未知之數

3)
只係估紐記後衛同埋保羅羅賓遜
邊一方爆鑊比較多已經夠過隱

4)
小弟都同意杜夫(其實仲有安利)
應該最少有份做後備

利物浦方面:

1)
輸1球兼踢少個
下半場初段力求唔再多失
之後先同曼聯搏十幾分鐘
其實係被迫保守既唸法
今次唔怪得賓尼迪斯

2)
不過小弟都贊成哥治應該早0的出場
代替有輕傷既托利斯或者古治

4 comments:

Anonymous said...

杜夫唔知,不過安利應該仍然有傷在身。小弟認為作客熱刺頂多只係五五波,因為對面既攻力,對我地防守真係一大考驗。雖然最近我地贏番埸波,不過都係唔好抱住咁大信心先。

Ivor said...

擺明賓仔場波唔係好想嬴!

Blacky said...

To: 舒利亞

1)
安利仲有傷?

2)
熱刺既防守都唔見得好
紐記雖然作客
但勝在比較有鬥心
搏1分唔係大想頭

To: 死佬

場波唔多關賓尼迪斯事
頂多怨佢冇趁馬斯查蘭奴未見紅之前換走佢

反而馬斯查蘭奴同埋拉爾拿
就明顯真係輸波既罪人

Anonymous said...

係,對熱刺安利都仲未出到。仍然係傷兵名單。