2008-9-13

1)
基瑾同艾殊利尋晚再傾多次
不過依然未能達成共識

2)
安巴尼陣營方面表示
由於紐卡素現時球隊既混亂情況
加上佢地未能同紐記方面傾得成任何野
所以決定放棄收購紐記

3)
費古羅亞被熱那亞放棄
消息指佢即將以借用身份加盟小保加
再於1月被正式買斷

4)
卡斯辛奴表示冇興趣轉投祖雲達斯

5)
蘇格蘭足總主席比特表示唔會俾佢地既球員
加入英國隊參與倫敦奧運

6)
梅度否認退出國家隊既傳聞

p.s.:
利物浦部份球迷今日唔會入場睇波
以示對美國老闆既不滿
而紐記球迷暫時冇話有杯葛球隊既行動
不過今晚就一定好好招呼唔識死仲入場睇波既艾殊利

8 comments:

Anonymous said...

輸埋
估唔到我把口真係咁靈

Blacky said...

To: 舒利亞

雖然主場輸俾侯城會好令紐迷失望
不過千祈唔好灰心
因為聯賽畢竟係長途賽
任何球隊既表現都會因為唔同原因
而有高低起伏

小弟因為好唔舒服而想爭取多0的休息
之後先會補返尋晚幾場波既賽後感

舒利亞如果有興趣既話
不妨先發表下意見
點解紐記會借波褲俾侯城之餘
仲連3分都俾埋對手咁好客

小弟當然都好歡迎
sammysir,紐迷,Jordan Chan等人咁做
(唔知有冇寫漏曾經留言既紐記球迷名字)
而其他人如果有邊場波想講
都無任歡迎

Anonymous said...

埸波我就真係無睇,因為小弟星期六出左街同班同學打邊爐。不過賽前我都覺得幾有危機,因為連副領隊都走埋,講真,班球員仲邊有心機?而睇番出埸名單前面應該係艾美奧比拍釋斯高,有網友形容為出兩個艾美奧比。點解用艾美奧比?唔知。只知古費列輸波輸埋品,紅牌出埸。

番到屋企睇到已經輸左,真係好灰。當然,幾低潮都試過。點都唔會因為咁就放棄。不過真係希望趁呢個機會,唔該艾殊利諗清楚紐迷同班球員想要既係咩。我諗答案似KK多過似韋斯。

輸既原因,上面提過既之外,古迪利斯無出亦都係幾重要既原因。打左咁多埸,古迪利斯幾乎埸場都有好表現。今埸無得出,影響真係幾大。另外,後面左右兩閘正選都唔係名單,我諗又係另一重要影響。高洛仙尼調任左閘,明顯中間係無咁穩。究竟係咪傷兵影響?定係其他原因?都唔知。

Anonymous said...

補充,我地應該係打四三三,前面仲有奧雲

Anonymous said...

p.s.網主無事ma?

Blacky said...

To: 舒利亞

小弟未死
不過而家仲未睇晒要睇既野
睇晒就會即刻交功課

謝!

Anonymous said...

最近天氣酷熱,好易患感冒,我自己都有少少想作病,希望網主保重身子

紐記vs侯城場波我有睇,
不過個個既焦點都係球場上既空座位
與及球迷,
最初都唔明幅橫額是寫什麼
後來從紐卡斯爾中國球迷會既報導
才知道原來是叫倫敦黑幫滾出去
唉!真的七國咁亂

場波排4-3-3
球員受基崗辭職風波的影響
踢來心事重重
欠缺機動性
控球較多
但組織力仍然不太好

好明顯艾美奧比同悉斯高兩位前鋒
是未能給對方的後衛帶來威脅
奧雲很勤力做攻擊中場
但未能製造太多空位
中場又係靠一個畢特做哂防中,駁腳及後上攻門,
尼仔又好似一個黑洞
成日要高洛仙尼去左面補位
總之當畢特走左上去
高洛仙尼去了左面
後防就好似不設防
好易比人打反擊

個球12碼是否值得判
我覺得見仁見智

總之今場輸波
是紐記自己一手做成

Blacky said...

To: sammysir

1)
紐記排個咁既陣
小弟都覺得好意外

2)
謝!